نانی:مویس مرا متقاعد به ماندن در یونایتد کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - ستاره منچستریونایتد, نانی آشکار ساخت که سرمربی جدید یونایتد, دیوید مویس او را متقاعد به ماندن در اولدترافورد کرده است.

یه گزارش پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران، گفته می شد نانی در تابستان امسال تیم را ترک خواهد کرد و حتی برخی نیز معتقد بودند او سال آینده پس از اتمام قراردادش با یونایتد این باشگاه را ترک خواهد کرد.

با وجود این اخبار, این بازیکن پرتغالی به شایعات درباره آینده خودش پایان داد و هفته گذشته قراردادی ۵ ساله با باشگاه امضا کرد.

نانی اعتراف می کند که پیشنهادهایی را که برای خرید او داده شده بود, رد کرده است تا با باشگاه قرارداد جدیدی امضا کند و مویز در گرفتن این تصمیم نقش بزرگی برعهده داشته است زیرا به او قول داده است که این بازیکن آینده بلند مدتی در یونایتد دارد.

نانی به دیلی میرور گفت: من از قرارداد جدیدم با منچستریونایتد بسیار راضی هستم. این تابستان آسان نگذشت اما پس از فکر کردن فراوان در این باره و صحبت با دیوید مویز, من باور کردم که این تصمیم,  بهترین راه حل است.

” من احساس می کنم که می توانم کمک های فراوانی به یونایتد انجام دهم. من پیشنهادهای مهم دیگری داشتم اما این پیشنهادها چالش کافی برای من ایجاد نکردند تا من یونایتد را ترک کنم.”

“مربی به من تضمین نداده است که بیشتر از هر بازیکن دیگری به من فرصت بازی در ترکیب اولیه تیم را بدهد. من می دانم که باید سخت تلاش کنم تا در ترکیب قرار بگیرم.”

“این هدف من در فصل جاری است”


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 20 شهريور 1392برچسب:, ] [ 14:38 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 255
بازدید ماه : 247
بازدید کل : 30618
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1